קידום ממומן

קידום ממומן

קידום ממומן

08/07/2018 22:47
אבי צפלאוי

קידום ממומן

השקעה בקידום אתרים הינה פעולה הכרחית על מנת לוודא כי האתר שלנו יימלא את ייעודו באופן יעיל ואופטימלי. קידום ממומן הינו תחום מקצועי אשר נועד להביא ולחשוף את אתר האינטרנט לציבור רחב כל שניתן של משתמשים ולקוחות, שהרי אתר לא מקודם משמעו אתר שאינו קיים. כאשר אנו באים לבחון את סוגיית קידום אתרים הרי שיש להבין ראשית שמדובר במלאכה הדורשת ידע מקצועי ומומחיות בתחום, ואין מומלץ לנסות ולקדם באופן עצמאי מבלי שצברתם את הידע המתאים והניסיון בתחום.

תכנון ושליטה להשגת תוצאות יעילות ובמהירות

קידום ממומן בולט מעל אפשרויות הקידום האחרות דוגמת זה האורגני בכך שמדובר על אופציה מיידית המאפשרת הגעה ללקוחות באופן מהיר, לעומת הבחירה בקידום אורגני הדורשת תקופת המתנה וסבלנות רבה עד לקצירת הפירות והגעה להישגים ולתוצאות הרצויות. בסיסו של קידום ממומן מושתת על מילות מפתח מבוקשות ונפוצות כאשר לכל ביטוי חיפוש בגוגל ישנו את הסכום המבוקש בעבורו, עובדה זו מאפשרת תכנון ושליטה מראש באשר למידת ההשקעה, המשאבים וההון אשר אתם מוכנים להקדיש לצורך הקידום. אמצעי פופולרי נוסף בקידום ממומן הוא בנייה של דף נחיתה המספק יעילות גבוהה וגורף, בעזרת בנייה ותכנון נכון, לידים רבים ומאפשר ללקוחות להגיע אליכם באמצעותו בעזרת אופציה להשארת פרטים.

קידום ממומן לעומת קידום אורגני

פעולה אשר צוברת תאוצה ופופולריות בתחום הקידום הממומן היא רימרקטינג, מדובר בקוד מיוחד באתר שלכם אשר יוצר סוג של עקבות בדפדפן של הגולש ומאפשר מעקב אחר הפעילות שלו ברשת. שיטה זו של קידום אתרים מוכיחה עצמה כיעילה ומאפשרת פרסום של האתר באופן ממוקד מטרה הפונה לקהל לקוחות פוטנציאלי ורלוונטי. דף תוצאות החיפוש בגוגל מורכב משני סוגים של תוצאות: תוצאות אורגניות וקישורים ממומנים. התוצאות האורגניות הן דפי האינטרנט שגוגל מוצא כאיכותיים והרלוונטיים ביותר לנושא החיפוש, בעוד הקישורים הממומנים פועלים על בסיס עלות למפרסם על כל הקלקה של המודעה. שתי האפשרויות יוצרות לאתרים תנועת גולשים איכותית ואפקטיבית למדי.

כלים ליצירת קמפיין יעיל

פרסום בגוגל או קידום ממומן הוא תהליך הכולל פתיחת חשבון ב – Google Adwordוהזנה של ניסוחי מודעות, כתובות, דפי נחיתה ורשימת ביטויי חיפוש. לאחר הזנת הנתונים הרצויים, נדרש המפרסם לקבוע את תקציב הפרסום ואת אמצעי התשלום ובתוך זמן קצר המודעה תופיע בגוגל. על אף שהתהליך נחשב לפשוט באופן יחסי, יש להביא בחשבון כי מדובר במערכת קידום אתרים מורכבת הדורשת כיוונון נכון של כלים, טריקים ופרטים במטרה ליצור קמפיין יעיל.

5 טיפים לקידום ממומן

  • שימוש מושכל במילות מפתח – חשוב לשבץ מילות מפתח רלוונטיות על מנת שהמודעה תופיע כאשר מקליקים אותן. ישנם כלים לתכנון מילות מפתח אשר מספקים מושג בנוגע לחיפושים רלוונטיים ללקוחות שלכם ולסוג השירות.
  • מיקוד הקמפיין – פילוח נכון של קהל היעד המבוקש ומיקוד המודעה בהתאם לפרמטרים מתאימים כגון מיקום גיאוגרפי, סוג מכשיר, גיל, מין, שפה ועוד. בחירת הקהל הרלוונטי תאפשר פילוח אפקטיבי.
  • דף נחיתה אטרקטיבי – חשוב להקפיד על אמינות ועל קשר תוכני בין דף הנחיתה למסע הפרסום ולהימנע מהטעיית הגולש.
  • תוספים למודעה- שדרוג המודעה באמצעים המניעים לפעולה כגון הוספת תוסף התקשרות המאפשר יצירת קשר עם שירות הלקוחות או תוסף סייט לינק להצגת קישורים בתוך המודעה.
  • מעקב אחר ביצועים – גוגל מספקת כלי חינמי למעקב אחר ביטויי המפתח המניבים ביצועים טובים יותר. בהתאם לכך, ניתן למקסם ולבצע אופטימיזציה של התקציב לשיפור התוצאות, לדוגמא, תזמון הצגת המודעות בהתאם לזמנים בהם ניתן להשיג תוצאות טובות יותר.

קידום ממומן, קידום אתרים, קידום בגוגל